Re: czy sprzedaja same kable do myszki?

Autor: << eMKa >> (emka_at_alert.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 12:18:28 MET DST

> moze sie orientujecie czy gdzies kupie sam kabel z wtyczka do myszki?mam
juz
> pare myszek ktore maja poprzecierane kable i tak sobie dumam co z tym
fantem
> zrobic?
Kabel bez problemu kupisz, ale razem z wtyczką może być kłopot...

> zastanawiam sie tez nad zakupem jakiejs myszki bezprzewodowej i tu mam
> prosbe co polecacie
Polecam Ci Logitecha, są spoko, ale A4 też robi takie.
Nie mają jednak zbyt dużego zasięgu, są cieżkie i baterie szybko siadają
(mam na myśli oczywiście radia)

> u mnie myszka tradycyjna nie wytrzymuje zbyt dlugo ciagle siada kabel
> kompa wykorzystuje naprawde bardzo intesywnie dzieki za porady
> slawek
To ciekawe, co ty z tymi myszkami robisz?
Ja mam A4 Techa od 4 lat i działa bez problemu i nie mam problemów z kablem,
mimo, że go regularnie "na chama" wyciągam zza monka bo wiecznie gdzieś się
zaplącze o jakieś inne kable.

eMKa