Re: Podrasowanie kompa (Abit BH6)

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 12:30:27 MET DST

> A orientujesz sie czy nie ma problemow w wspólpracy tej plyty z
> przejsciowkami, bo mam raczej negatywne doswiadczenia w tej kwestii z innymi
> plytami.

Nie stwierdzilem zadnych. Jedyny problem moze wystapic w sytuacji, kiedy
chcialbys wlozyc w plyte procesor na szynie 133MHz poprzez przejsciowke --
tanie modele po prostu moga byc niestabilne przy szynie 133MHz. Ze swojej
strony moge polecic przejsciowke produkcji MSI, model 6905 -- sprzet bez
zarzutu, porzadnie wykonany i stabilny przy roznych dzikich
czestotliwosciach, do tego z regulacja wszystkich istotnych parametrow na
zworkach.

> Racja z tym, ze nie moge w tej wersji zastosowac procesora bo sa juz pamieci
> 100MHz.

Zawsze mozesz sprawdzic, czy chodza na 133MHz, np. przy obnizonym
taktowaniu. W sumie duzo modulow PC100 radzi sobie z takimi
czestotliwosciami. Ale oczywiscie, bezpieczniej jest zostac przy 100MHz :)

> Karta jest przywoita tylko wystepuje problem z filmami divx z kodekiem w
> wersji 5. Jest opoznienie miedzy obrazem a dzwiekiem. Ale nie jestem pewny
> czy jest to wina samej karty czy tez niewydolnosci procesora.

Trudno mi tutaj sie wypowiadac, bo w czasie, kiedy bylem zadowolonym
posiadaczem Voodoo3, nie bylo czegos takiego, jak DivX :) Z filmami w
innych formatach nie bylo zadnych klopotow, ale niekoniecznie musi sie to
przekladac na DivX -- niby to tylko format kompresji, ale nigdy nic nie
wiadomo.

--
Chektor
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..