Re: JTV, Pixelview i pilot...

Autor: Paweł Kiljan (P.Kiljan_at_comp.waw.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 12:20:15 MET DST

Arek Matuszak napisał:

> Witam!
>
> Przeszukiwałem archiwum (może kiepsko?) ale nie znalazłaem odpowiedzi na mój
> problem. Kupiłem kartę telewizyjną - PixelView cośtam - ta najtańsza :-)
> Zainstalowałem wszystko pieknie (na XP). Zarzuciłem JTV i wszustko było
> slicznie. Ale na drugi dzien (chyba po kolejnym odpaleniu kompa) przestał mi
> w nim dzialać pilot (w JTV). W standartowym oproogramowaniu chodzi ok, ale
> jakosc obrazu jest duzo gorsza, dlatego wole JTV. Miał ktoś taki sam
> problem?

A nie jest tak, ze w autostarcie odpala sie obsluga pilota przez standardowe
oprogramowanie ?
Wtedy pilot juz jest "zajety" i JTV sie do niego nie dostanie.

Proponuje profilaktycznie wypalic goracym zelazem standardowy soft :-) a potem
wrzucic obsluge pilota przez JTV do autostartu. Poza tym sprawdzilbym czy JTV ma
ustawiony prawidlowo typ pilota (chociaz jesli juz go testowales to powinno byc
OK).

KJ