JTV, Pixelview i pilot...

Autor: Arek Matuszak (arkadiusz.matuszak_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 08:33:06 MET DST

Witam!

Przeszukiwałem archiwum (może kiepsko?) ale nie znalazłaem odpowiedzi na mój
problem. Kupiłem kartę telewizyjną - PixelView cośtam - ta najtańsza :-)
Zainstalowałem wszystko pieknie (na XP). Zarzuciłem JTV i wszustko było
slicznie. Ale na drugi dzien (chyba po kolejnym odpaleniu kompa) przestał mi
w nim dzialać pilot (w JTV). W standartowym oproogramowaniu chodzi ok, ale
jakosc obrazu jest duzo gorsza, dlatego wole JTV. Miał ktoś taki sam
problem?

A może to nie tak grupa?
Gdzie ewentualnie uderzyć?
Nie orientuje się w zawartości grup pecetowych, a na pl.rec.rowery nie będę
pytał :-)

PozdrawiAM!
Arek Matuszak