Re: Podrasowanie kompa (Abit BH6)

Autor: Premo (premo_at_post.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 16:07:36 MET DST

| Pytanie do uzytkownikow plyty Abita BH6 czy obsluguje ona procki Pentium III
| wieksze niz 500MHz, bo sa sprzeczne informacje na stronach www i w
| instrukcji. W instrukcji jest do 500MHz, na stronie producenta do 700MHz.

Rozmawiałem na ten temat z kumatym kolesiem, możesz "teoretycznie" wrzucić procka do 1 Ghz na nowym
biosie, jednakże najlepszym sposobem jest po prostu udanie się do jakiegoś komisu i sprawdzić co
pójdzie... ja tak niedługo zrobie. Narazie jadę na 73mhz szyny, co daje 500Mhz z 400tki, przy 83mhz
szyny już czasami się wiesza.. (nie mam czasu wymieniać chłodzenia)

| Czy oplaca sie zmienic karte graficzna, a jesli tak to na jaka? komputer
| raczej nie jest przewidziany do gier.

Ceny Geforców4 idą w dół... polecam Nvidie...

--
pzdr
Premo