Re: Wgrałem nie ten BIOS

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_post.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 15:56:09 MET DST

> Mam płytkę MSI K7T266 Pro2 i chciałem wgrać nowy BIOS. Jestem na tyl
> egłupi że wgrałem bios od płytki MSI K7T266 Pro2A i lipa. Komp się nie
> uruchamia. Na stronach msi w przpadku nieprawidłowego wgrania BIOSu
> zalecają aby utowrzyć dyskietkę zawierającą prawidłowy BIOS i podczas
> urochamiania nacisnąć Ctrl + Home. Niestety to nieskutkuje. Jakeś
> rady?
> Aha bios jest AMI
> Tomaso

Sproboj tak :
1. Utworz dyskietke startowa MS-DOS.
2. Nagraj na nia dobry bios
3. Do pliku autoexec.bat wpisz wywolanie programu
    flashujacego wraz z parametrami ktore zaladuja bios z
    dyskietki bez zadnego pytania
4. Odpal kompa z tej dyskietki na rozne sposoby tzn
    z wciskaniem Ctrl + Home i bez.

Sproboj jeszcze wlozyc grafike na PCI, sa male szanse ze cos sie pokaze
na ekranie.
Pozdrawiam
Marcin Tworek