Re: Wirus czy pamięć? Pomocy

Autor: Radziulas (radziulas_at_wp.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 15:16:34 MET DST

Dzięki Roger, teraz wiem ż eto raczej nie wir w biosie tym bardziej że komp
nie ma łącza do netu. Najpierw wywale z biosu opcje antywira na disabled
potem wywale pamięć i spóbuję z modułem kingstona. Jak to nie pomoże no to
już nie wiem gdzie szukać. Odrzucamy przegrzanie, a problem dotyczy PIII 600
Mhz nie znam płyty nie widziałem tego kompa(problem znam z telefonu) 128 Mb
ram jakaś Riva i 20 Gb dysk. Os to nieszczęsne Milenium, barzk SDI i modemu.
Dzięki za pomoc
Radziulas