Re: Czy procesorowi moze byc za zimno ?

Autor: Mirosław (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 13:06:51 MET DST

> Kiedyś rozmawiałem z jednym overclockerem i powiedział mi, że przy
> chłodzeniu Peltierem warto
> opóźnić włączenie chłodzenia o sekundę lub dwie, bo procek może nie
> zastartować..

To się zapytaj tego overclockera jaki miał ten moduł peltiera, pewnie taki
że natychmiast po włączeniu prądu ma -30stopni - chcę taki kupić nawet
więcej.

Jednak myślę, że jemu chodziło (o ile mówił poważnie) o pobór prądu -
peltier trochę bierze, komp przy rozruchu też więcej niż normalnie i
faktycznie mogło nie wystartować bo zasilacz nie wydolił.

--
Mirosław P.
pulikow_at_poczta.fm