Re: Czy procesorowi moze byc za zimno ?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 13:42:36 MET DST

Użytkownik "Gawel" napisał:

> To znaczy, czy jest jakas dolna granica,
> ponizej ktorej nie powinno sie schodzic ?

Piękne pytanie! Jak dla mnie bardzo na czasie. Jak wszyscy wiemy,
temperatura na zewnątrz w ciągu ostatniego tygodnia znacznie spadła. A
mi jeszcze tego było mało, więc postanowiłem znowu pobawić się z
systemem chłodzenia. Po zamontowaniu kilku dodatkowych mocnych wentyli
temp. mojego Athlona 1800+ przy pełnym obciążeniu spadła do 17-19
stopni. Niby nic nadzwyczajnego... ale...

MSI PC Alert IV ma ustawione wartości krytyczne temperatury procesora.
Spox - tak powinno być, żeby go nie przegrzać. Tylko dlaczego jest
ustawiona również wartość minimalna na 25 stopni? W rezultacie od
momentu włączenia kompa wyje mi non-stop alarm ostrzegający mnie o
zbyt niskiej temp. procesora! Próbowałem to wyłączyć lub zmienić (jest
taki suwaczek), ale po ponownym starcie systemu znowu wartość
minimalna ustawiona jest na 25 stopni, której mój procek ani myśli
przekroczyć. Help. Może ktoś wie jak zapisać ustawienia PC Alerta IV.

Pozdrawiam,
Sniper