Re: Zdechniety dziwnie Athlon i reklamacje.

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 12:15:12 MET DST

Lukasz Jakubowski <lukasz_at_remove_thisin-tra.com.pl>, wrote in

> Podsumowujac cala historie dostalem po prostu nowego proca. Facet z
> serwisu powiedzial mi, ze dystrybutor ma urzadzenie, ktore umozliwia od
> razu sprawdzenie, czy proc padl z powodu manipulacji czy sam z siebie.
> (????)

Pewnie szklanka z fusami albo szklana kula. Ale raczej szklanka z fusmami,
bo kula jest drozsza w utrzymaniu bo trzeba miec czarnego kota, a nie jest
on w standardowym wyposazeniu szklanej kuli no i je troche :>

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"