Re: Pada Barracuda 40GB ? ?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 10:16:03 MET DST

Użytkownik "Banan" napisał:

> u mnie objawy sa podobne, to jest czesto prosi o zeskanowanie
> powierzchni, ale o dziwo nic nie znajduje ( z bledow)

Prawdopodobnie zawodzi zasilanie. Jeśli dysk domaga się skanowania
powierzchni, zazwyczaj wynika to wskutek przerwania jego pracy
zanikiem zasilania. Proponuję sprawdzić wtyczki od dysku (wypiąć i
wpiąć ponownie). Jeśli to nie pomoże, to prawdopodobnie siada
elektronika dysku (choć może to być też słaby zasilacz). Radzę
zabezpieczyć wszystkie dane.

Pozdrawiam,
Sniper