Re: Pada Barracuda 40GB ? ?

Autor: jak chcesz napisac usun to z adresu (_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 10:06:37 MET DST

-=Lapacz=- wrote:

> kupiłeś w spoko sklepie to nie beda sie bawic w formtowanie do bolu tylko
> wysla go do wymiany.
> Pozdrawiam
> Lapacz

No to nie do konca jest metoda - nie wiem czemu ale serwis segate na ogol
wlasnie formatuje...
Barakude II zwracaliaz zaryla glowicami..
Teraz wrocil kumplowi U6 - z wydrukiem ze wsio ok i przeprowadzili
formatowanie..
Coz zobaczymy co dalej z nim bedzie.. narazie dziala - ale co bedzie jak sie go
na full znowu zapcha..