Re: Czy ja sobie spulem karte graficzna czy mi dysk zle dziala?

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 00:56:25 MET DST

"FaziModo" <fazi_modo_at_go2.pl> wystukał
(news:amqdok$79r$1_at_zeus.man.szczecin.pl):

> Pocieszcie mnie, ze nie spalilem sobie karty graficznej i
> co ja wlasciwie moge zrobic, zeby spradzic o co w tym wszystkim
> chodzi.
Nie, nie wyglada to na uszkodzenie karty graficznej.
Kiepski chipset, zapewne kiepska plyta - to przyczyny problemow.
Najlepiej - jak radzi cancer - daj komus do skonfigurowania (tylko nie
Panu Zenkowi ze sklepu naprzeciwko ;-)
Pozdrawiam
Egghead