Re: ile wyciagne z c500 ? [OT]

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 21:59:40 MET DST

adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl> wrote in

> masz racje, nie mam tej plyty, ale twoja sugestia mogla byc zrozumiana
> zarowno jako: "ta plyta sie nie nadaje do overclockingu" jak rowniez
> jako "ta plyta jest muzealna"; przyznam ze dla mnie w obydwuch
> przypadkach jest to i tak niezbyt eleganckie podejscie do pytajacego;
> takie hmmmm bez szacunku;

to nie jest groopa pl.comp.lizemy_pupy tylko pl.comp.pecet i nie bede
owijal w bawelne bo 'jeszcze sie ktos na mnie obrazi' :) Ta plyta ma
przesyl proc-chipset-ram na poziomie 60mb/s , dla porownania tyle samo sie
wyciaga na P166MMX i TXie :/. Procesor klasy 500mhz wymaga chociasz 100-
150mb aby mial co liczyc. Na tej plycie dla przykladu mozna zapominej o
jakichkolwiek DivXach :/ Dobrze skonfigurowany P200MMX na TXie bedzie
szybszy :(

> ano masz racje, nie napisales w swoich sigach, jaki masz proc; jakos
> tak mi sie skojarzylo;

tiaa, nie jestem gumisiem z forum benchmarka gdzie kazdy sie chwali MHz i
FPSami w UT2003 :P

> jesli na dodatek jestes amd-userem to podwojnie przepraszam;

w tej chwili mam pod maska Intel P133 :))))) a ogolnie jest mi obojetne co
jest w srodku , oby dobrze chodzilo

> hehe: wyobrazmy sobie jutrzejsza gazete wyborcza z wielkim ogloszeniem
> na pierwszej stronie: "adasiek przeprasza RusH-a; wybzacz mi!"; fajnie
> by wygladalo w kioskach w calej Polsce - na szczescie nie dam takiego
> ogloszenia;

pozwalam sie zaprosic do polsatu do programu 'wybacz mi' czy jakos tak
:DDDD

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod