Re: ile wyciagne z c500 ? [OT]

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 18:49:54 MET DST

RusH napisał:

>tym bardziej , widze ze nie masz pojecia o tej plycie :/

masz racje, nie mam tej plyty, ale twoja sugestia mogla byc zrozumiana
zarowno jako: "ta plyta sie nie nadaje do overclockingu" jak rowniez
jako "ta plyta jest muzealna"; przyznam ze dla mnie w obydwuch
przypadkach jest to i tak niezbyt eleganckie podejscie do pytajacego;
takie hmmmm bez szacunku;

>udowodnij mi , bo w tym momencie twierdze ze jestes PODLYM KLAMCA a to sa
>insynuacje , i nie zartuje ,
>adasiek = klamca , ma zwidy bo widizal u mnie w sigu jakies P4 :D

ano masz racje, nie napisales w swoich sigach, jaki masz proc; jakos
tak mi sie skojarzylo;

jesli na dodatek jestes amd-userem to podwojnie przepraszam;

hehe: wyobrazmy sobie jutrzejsza gazete wyborcza z wielkim ogloszeniem
na pierwszej stronie: "adasiek przeprasza RusH-a; wybzacz mi!"; fajnie
by wygladalo w kioskach w calej Polsce - na szczescie nie dam takiego
ogloszenia;

pozdrawiam;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?