Re: amd K6-2 300 Mhz a DivX

Autor: Bogdan Łakomy (lakbog_at_p-net.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 19:03:10 MET DST

> Mam takie pytanie od siebie: jestem w posiadaniu komputera ktróry ma
> włożony procesor AMD K6-2 300Mhz na plycie Via (128 Mb RAM) . Do tego
> starsza karta graficzna S3 Virge. Ze wzgledu na "nie za szybki"

Kiedys mialem 233mmx i S3Virge na PCI i z DivX moglem sobie dac spokój ale
po wymianie karty na ciut lepsza (jakis SIS z akceleracja) poprawa byla
ogromna.
DivXy ciely sie ale szly.

> Ale ktos powiedzial mi ze jesli wlożylbym tam lepsza karte graficzna
,najlepiej na AGP i redukujac jakosc obrazu - to da sie ogladac.

I tu moze miec racje!!!

> Wprawdzie plyta ma gniazdo AGP ale nie chce sie
> przekonywac do kupna drogiej karty w stylu Geforce'a jesli niewiele to
pomoze.

Sprobuj cos tanszego - moze jakis lepszy model Rivy (byle nie okrojone
wersje - widzialem je w akcji na lepszym sprzecie :-( !!!)
Poza tym moze najpierw cos pozycz na probe.

Pozdrawiam!