amd K6-2 300 Mhz a DivX

Autor: Piotrek R. (piotras_at_box43.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 20:08:16 MET DST

Witam wszystkich

Mam takie pytanie od siebie: jestem w posiadaniu komputera ktróry ma
włożony procesor AMD K6-2 300Mhz na plycie Via (128 Mb RAM) . Do tego
starsza karta graficzna S3 Virge. Ze wzgledu na "nie za szybki"
procesor pogodzilem sie ze filmow w formacie DivXnie da sie ogladac.
Ale ktos powiedzial mi ze jesli wlożylbym tam lepsza karte graficzna ,
najlepiej na AGP i redukujac jakosc obrazu - to da sie ogladac .
Wprawdzie plyta ma gniazdo AGP ale nie chce sie przekonywac do kupna
drogiej karty w stylu Geforce'a jesli niewiele to pomoze. Wiec jak to
jest ? - czy kupno lepszej karty graficznej poprawi jakosc
odtwarzania - czytaj: film bedzie odtwarzany plynnie?.

Pozdrawiam serdecznie.

Piotrek R.