Re: Ile kosztuje w Polsce zasilacz PowMax 400W?

Autor: Maciej \ (abraham_at_somewhere.in.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 17:54:22 MET DST

Pszemol wrote:

> Jeśli parenaście to znaczy że zapłaciłeś właściwie dwa razy tyle.
> Ale widzisz... bynajmniej nie oznacza to że kupiłeś dwa razy lepszy
> zasilacz, prawda?
Niewatpliwie, ale tez nie oznacza ze NIE kupilem 2x lepszego ;-)

Zarowno twoja cena 15$ jak i moja nieco wyzsza z powodzeniem
mogly byc spowodowana pomylka sprzedawcy. I smiem sadzic iz
w obu przypadkach ma to miejsce.

>I o to mi cały czas chodziło w dyskusji.
Ehh.

--
AbrahaM
Artificial Biomechanical Replicant Assembled for Hazardous Assassination and