Re: Ile kosztuje w Polsce zasilacz PowMax 400W?

Autor: Maciej \ (abraham_at_somewhere.in.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 17:14:21 MET DST

Pszemol wrote:

> [...]
http://www.asound.net/Asound%20Web/Power%20Supplies/powmax%20400%20supply%20
7700.htm

http://www.asound.net/Asound%20Web/Power%20Supplies/powmax%20power%20supply%
206100d.htm

> Mylisz się i to już po raz kolejny. Pierwszy link wskazuje na zasilacz
> PSLP7700-400F.
Nazwa linku na to wskazuje, zawartosc w zasadzie tez.

> Mój jest LP-8800D.
Yhm

> Choćby różnica tkwi we wtyczce dla
> P4. Zresztą witryna jest popieprzona, bo w tabelce jest 8800 a
> poniżej 7700.
Dlatego zasugerowalem sie ze wskazuje na specyfikacje 8800

> Ja wiem dobrze co kupiłem - jest to zasilacz 400W dla
> P4 ze wszystkimi tymi "bajerami" jakie wylistowane są dla Twojego...
> Ile kosztował Twój? :-)
Przeliczeniowo tylko pare(no, parenascie) $ wiecej niz twoj ;-) Z
transportem wliczonym.

--
AbrahaM
Artificial Biomechanical Replicant Assembled for Hazardous Assassination and