Re: "Komputer Świat ekspert" - Pierwsze wrażenia

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 11:46:45 MET DST

Użytkownik "adasiek" napisał:

> poza tym w kazdym numerze KS podaje stosowne podstawy;
> mi sie ta formula podoba;

Ale ja tutaj nie o tym. Komputer Świat - owszem, nie mam nic przeciwko
temu - tylko nie dla mnie. Niech go czytają ci, którzy dopiero zaczynają.
Ale napisałem o ich nowej propozycji prasowej: "Komputer Świat - ekspert" -
piśmie skierowanym raczej do zaawansowanych użytkowników - przynajmniej tak
by wynikało z nazwy. Tymczasem zmieniła się w nim tylko odrobinę treść na
bardziej poważną a łopatologiczny sposób podejscia do tematu pozostał ten
sam - tego się nie robi, bo to amatorka.

Pozdrawiam,
Sniper