Re: "Komputer Świat ekspert" - Pierwsze wrażenia

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 22:09:05 MET DST

Sniper napisał:

>zdanie, jeśli chodzi o jego zastosowanie, z użytkowników
>średniozaawansowanych na "początkujących ciekawych świata".

z moich doswiadczen z komputer swiatem to jest tak:

pisza tam o nowosciach; jakos recenzuja wszystkie dzialy rynku; maja
testy porownawcze robione pod katem czesto ceny;

poza tym w kazdym numerze KS podaje stosowne podstawy; mozesz byc
kompletnie zielony, ale jak KS pisze o powiedzmy AGP, to obok masz
zaraz zdjecie zlacza AGP i jego krotki opis;

mi sie ta formula podoba; wyobraz sobie dzieciaka tak gdzies z
gimnazjum, dosyc dobrze oblatanego w sprzecie; chlopak musi
wytlumaczyc ojcu, ze potrzebuje MOBO z KT333MHz; i ze plytka bedzie
pareset PLN drozsza; najprostsza metoda to kupic biezacy KS i pokazac
staremu do przeczytania;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?