asus a7s333

Autor: tharry (tharry_at_it-net.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 14:04:51 MET DST

czy to dobra plyta?
tzn chodzi mi kompa z atlonem xp 1800+, ale bez przegiec jakichs maxowych,
chodzi mi o stabilna i tania plyta(przyciaga mnie to ze to asus, no i ma
automatyczne wylaczanie jak procek sie przegrzewa), slyszalem rozne rzeczy i
sis i o via - wiec nie wiem czy to naprawde az tak zle ze to sis(kupie i tak
ddr 266). widzialem na via niezle spowolnienia(dma, pci) wiec teraz jakos
mnie nie ciagnie ( a moze sis jednak jest lepszy). jezeli nie ta plyta to co
polecacie(ale musi byc tania, i powinna jakos zabezpieczac procka przed
przegrzaniem)

z gory dzieki

--
pozdr. t_harry
"Old C programmers never die. They're just cast into void."