start win 2000 na p4

Autor: jurget_at_o2.pl
Data: Tue 24 Sep 2002 - 13:07:34 MET DST

mam następujący problem
(od razu mowie, ze RAM sprawny jest :-)

Kupiłem sobie P4 1.7MHz na płycie ASUS P4T533-C i do kompletu 2 x 128MB/800
Samsung.
Wpakowałem na to gieforsa mx440 i Blastera!Live1024 no i co się dzieje...

instalacja win98 niemożliwa - odpalenie setup.exe z dosa powoduje zwis
totalny i czarny ekran.

instalacja win2000pro bez najmniejszego problemu. ALE system wiesza się przy
ponownym starcie windy...
za trzecim resetem system się ładuje i doinstalowałem service pack 2...
bez restartowania odpalałem GTA3 i chodziło bardzo dobrze, bez zwisów i
innych niespodzianek.

po ponownym restarcie sytuacja jak na początku, zawiesza się na ekranie
ładowania win2000
gdzieś, jak ładowanie osiąga 60%, zawsze w tym samym momencie. ostatnia
dobra konfiguracja itp. nie pomagają... może ktoś to spotkał?

Dziękuję z góry za pomoc
Jerzy Gajewski