Re: w co lepiej zainwestowac? Athlon czy p4?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 11:21:52 MET DST

> Sam pewnie wiesz jak to z benchmarkami bywa..... :-) tym bardziej ze
> czesto one cos mierza...... tylko ciekawe co? ;-)

No właśnie !!!
To wiesz, gdzie możesz sobie swoje pomiary...;)))

> Why? Jesli Intel na Intelu to dlaczego nie AMD na VIA? Zawsze mozna
> postawic wszystko na jakims kosmicznym chipsecie na ktorym procki beda
> daialac na pol gwizdka, tylko czego osiagniete w ten sposob wyniki
> dowioda?

Sądzisz, że Intel nie optymalizował swoich chipsetów pod Pentium ??? A
AMD/VIA pod K6 ???
Po prostu porównanie platform...
Aha, a AMD na VIA, to już wiesz dlaczego ?

> AMD sprzedawal chipsety VIA ze swoim logo? Jakis link - bom okrutnie
> ciekawy.
Nie chce mi się szukać. Ale uwierz, oni wtedy naprawdę współpracowali nad
chipsetami, i jakąś tam umowę o podziale rynku mieli... Nigdy nie słyszałeś
o PC-DOS i MS-DOS, Amstrad i Shneider, Opel i Vauxhall ??? AFAIR, te
chipsety były produkowane w tej samej fabryce AMD, wszak VIA nie ma własnej
:)

Dobra, Amigo. Wieczorkiem odkopie testy Ziff-Davies - chyba bardziej
obiektywnych nie ma...
pozdro...
sprocket