Re: Jak odinstyalowac plyte glowna [NTG!]

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 02:39:32 MET DST

SEBCIO napisał:

>To znaczy wlasnie mi chodzi o to zeby winda zainstalowala standardowe stery
>do tego wsazystkiego

jezeli jest to windows98, to on standardowo wybiera stery dedykowane,
dopiero gdy ich nie ma, to korzysta z wlasnych;

stery producentow sa dodawane do katalogu %WINDIR%/INF/OTHER;
wystarczy pousuwac te pliki .inf; nastepnie startujemy w trybie
awaryjnym i usuwamy wszystkie urzadzenia z "menedzera urzadzen";

tak --> wszystkie, bo wszelkie karty PCI wisza pod "magistrala PCI"
ktora jest skladnikiem plyty; po calkowitym wyczyszczniu drzewka
"KOMPUTER"; startujemy widnows w trybie normalnym;

po skasowaniu .inf winda sie powinna sie zorientowac, ze ma lesze
stery; tym niemniej informacje o tych urzadzeniach siedza ciagle w
TheRegistry; HKLM/Enum/; w sumie mozna tam usuwac do woli wszystko
poza galezia "Network"; tzn. mi sie jeszcze nigdy nie udalo wskrzesic
sieci po skasowaniu czegokolwiek z tej galezi;

jezeli sie nam usunie za duzo z TheRegistry, wykonujemy "regscan.exe
/restore";

pozdrwiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?