Re: Co powiecie o tym sprzecie....

Autor: -- Vilfor Maguard -- (tmot_at_ms-news.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 23:42:20 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Jest jeszcze wolniejszy niż Pentium 4 Wilamette. Pamiętasz cały
> szum dotyczący Pentium 4 zaraz po premierze, gdy model 1600 MHz
> przegrywał z Pentium III Tualatinem rzędu 1200 MHz oraz z
> wszystkimi nowymi Athlonami?
No to akurat doswiadczylem w pracy bo PIII 1266 byl o wiele znacznie
wydajniejszy od PIV kupionego pozniej to fakt.

> Z Celeronem jest jeszcze gorzej.
No ale na PIV teraz nie mam kasy, wiec postanowielm kupic Celka i poczekac
az PIV ztanieja.

> IMHO Pentium 4 jest bardzo ciekawą konstrukcją, ale wykonaną
> prawidłowo jedynie w wersji "Northwood".
No i takiego chce pozniej kupic.

> Oryginalny Wilamette, jak i jego "wykastrowana" z cache odmiana
> -- Celeron -- są "pomyłkami przy pracy".
Ale ten Celleron stawia XP w 4 sekundy na nogi. Wiec chcyba z Celkiem nie
jest tak zle.
Pozdrawiam