Re: tv-out

Autor: KSZYCHOOO (krzychuuuCIACH_WYTNIJ_TO_at_hoga.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 20:38:06 MET DST

> szukam jakies karty graficznej z TV-out i osoby co by mi polecila jakas
> (najlepiej jak ktos cos takiego ma i uzywa wyjsca TV).
raczej w większości kart już ładują TV-out'a :) musisz sprawdzić czy w
Twojej też :)

> skladam kompa dla mamy (tylko do kilku gierek; kulki, arcanoid itp.) i
> pomyslalem sobie, ze zamiast monitora bedzie grala na telewizorze.
hmmmmm...a co na to mama ?

> jak sprawa jakosci obrazu? czy bardzo zalezy od karty z tv-outem.
tzn filmy wiem np. że kolega ogląda na TV ale czy win na tv będzie dobry
tego Ci nie powiem :)

> jaki kabel bede potrzebowal do polaczenia tv i kata?
najprawdopodobniej zwykły kabel antenowy taki jak wideo-tv :)

> czy kazdy tel. mozna podlaczyc ?
jeśli można podłączyć antene zewnętrzną to tak :)

post. KSZYCHOOO