Re: tv-out

Autor: Adam (amb02_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 22:29:09 MET DST

> czesc

> szukam jakies karty graficznej z TV-out i osoby co by mi polecila jakas
> (najlepiej jak ktos cos takiego ma i uzywa wyjsca TV).

ja mam abit siluro gf2mx - nie polecam (lipa ze sterownikami)

> skladam kompa dla mamy (tylko do kilku gierek; kulki, arcanoid itp.) i
> pomyslalem sobie, ze zamiast monitora bedzie grala na telewizorze.

kup jej lepiej pegasusa. mniej roboty i klopotu.

> jak sprawa jakosci obrazu? czy bardzo zalezy od karty z tv-outem.
> jaki kabel bede potrzebowal do polaczenia tv i kata?
> czy kazdy tel. mozna podlaczyc ?

kabelek cinch-cinch, cinch-euro, czesc kart ma wyjscie s-video... zalezy
jaka kupisz. a jakosc obrazu? pamietaj, ze TV w systemie PAL ma
rozdzielczosc ponizej 640x480... lepiej kup starej uzywany monitor,
przynajmniej ojciec sie nie bedzie burzyl, ze nie moze ogladac... ;)

> moze znasz jakas WWW gdzie poruszony jest ten temat.

nie znam

> z gory dziekuje za odpowiedzi

nie ma za co hehe :)

> Voytas