Re: Zdechniety dziwnie Athlon i reklamacje.

Autor: Lukasz Jakubowski (lukasz_at_remove_thisin-tra.com.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 15:17:43 MET DST

> Imo wszystko zalezy od serwisu i sklepu. Niektore sklepy uprawiaja masowke i

Wydawalo mi sie ze ten sklep jest OK, pierwszy raz tam sam kupowalem. I
ostatni.

> wypychaja byle wiecej. Lepiej wydac pare zlotych wiecej, ale wiedziec u kogo
> sie kupuje. Ja prawie rok temu kupilem Athlona XP 1500 i plyte Epox 8KHA+.
> Zlozylem sam, wlaczylem i ciemno na ekranie - zero reakcji. Okazalo sie, ze
> procesor uszkodzony. Wymienili bez problemow (dostalem nawet Durona na pare
> dni).

A tu malo ze kombinuja jakby tu uniknac jakiejkowiek odpowiedzialnosci
za sprzedany towar, to na propozycje, ze moge kupic na pare dni Durona
swiete oburzenie- ze przeciez oni by tego nie mogli potem sprzedac, bo
sprzedaja tylko fabrycznie nowy towar. I jeszcze madrenki szef zapytal
czy sam chcialbym kupic taki procesor. NO PEWNIE ZE TAK, BO MAM PEWNOSC
ZE CHODZI. Glab....

Lukasz