Re: Zdechniety dziwnie Athlon i reklamacje.

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 14:34:06 MET DST

"Lukasz Jakubowski"

> A, bo jak nie masz certyfikatu to jestes skladaczem takim samym jak i
> ja, tylko swoja amatorszczyzne uprawiasz zawodowo...

Imo wszystko zalezy od serwisu i sklepu. Niektore sklepy uprawiaja masowke i
wypychaja byle wiecej. Lepiej wydac pare zlotych wiecej, ale wiedziec u kogo
sie kupuje. Ja prawie rok temu kupilem Athlona XP 1500 i plyte Epox 8KHA+.
Zlozylem sam, wlaczylem i ciemno na ekranie - zero reakcji. Okazalo sie, ze
procesor uszkodzony. Wymienili bez problemow (dostalem nawet Durona na pare
dni).

Pozdrawiam
hattab