Re: przesiadka z Celerona na Celerona ;)

Autor: adam (adam_at_adam.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 15:12:04 MET DST

"Marcin Kielesiński" <misterq_at_canpol.pl> wrote
> Witajcie.
>
> Planuję przesiadkę ze swojego Celerona 500/66 (aktualnie 563/75) na
> Coppermina 950/100. W zwišzku z tym mam parę pytań:
>
> a) Czy system (win2000) przeżyje, czy będzie potrzebna reinstalka, lub
> jakieœ dzikie kombinacje,

No problemo. Przerzucilem sie kiedys z c333A na c800/100 i system nie
zauwazyl niczego szczegolnego : ) To bylo na BX.
Gwoli ciekawosci - w98 przezyl zmiane plyty glownej z BX na TUSL2-C.
Oczywiscie "znajdowaniu nowego sprzetu" prawie nie bylo konca ale system
wstal (potrzebowalem szybko zrobic zmiane i cos podzialac) i nie przewracal
sie pare dni - potem jednak poinstalowalem wszystko od nowa bo nie chcialem
bawic sie w szczura doswiadczalnego : ))))

> b) Jakiego wzrostu prędkoœci mogę oczekiwać,

Zauwazalnego

adam