Re: Celeron czy cos z Athlonow?

Autor: j23 (wiesiek_at_supra.com.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 14:55:57 MET DST

Użytkownik "wbros200" <wbros200_at_gnutella.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Krzys_iek <krzys-iek@___+___wp.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:akvbhg$gfb$1_at_news.tpi.pl...
>
> Intel daje 3 lata gwarancji na swoje procki w box'ie i to jest atut ze
moge
> kupic procek z porzadnym radiatorem i kulkowym wentylatorem Sanyo a nie
> jakims tam "sung-shit-young" ktory sie rozwarczy po 3 tygodniach od
> zalozenia. AMD dostepne jest glownie w oem'ach bez coolerow no i ma tylko
12
> miesiecy gwarancji a dobry cooler to niestety sam sporo kosztuje.

Tyle, ze jak taki Intelowski wiatraczek mi sie zepsul w firmie, to mialem do
wyboru oddac na dwa tygodnie do serwisu, albo go rozebrac i wstawic nowy
(oczywiscie stracilem gwarancje). Wiatraczek pewnie byl super hiper itd.
itp. tylko, ze nie wytrzymal nawet roku. Do AMD-ków kupuje jak to piszesz
"sung-shit-young" i działa dwa-trzy lata bez zadnych problemów, a jak sie
zepusje do odzaluje te 20 zeta i kupiec nowy.