Re: w co lepiej zainwestowac? Athlon czy p4?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 14:23:19 MET DST

[...]
> P 100 1.00
> K5PR133 1.07
> P133 1.30
> P166MMX 1.71
> P188MMX 1.87
> P208MMX 2.08
> P225MMX 2.23
> K6 266 2.27
> K6-2 300 2.59
>
> Czyli lipa w wykonaniu AMD. Wzrost FSB w tych obliczeniach jak widzisz
> nie mial wplywu na wydajnosc.
Taaa. Zwłaszcza dla przetaktowanegp PMMX

Glide, nie każ mi przesyłać Ci wyników innych benchmarków, np. WinLupi,
gdzie K6 _zdecydowanie_ leje PMMX.
I jeszcze jedna sprawa, na jakim chipsecie robiłeś te testy ?. Bo mam gdzieś
wyniki nietypowych testów, gdzie testowano procki, na chipsetach
producentów. Czyli Pentium AFAIR na Intelu TX, a K6 na VIA Apollo VP2 (albo
VP3) - AMD wtedy ściśle współpracował z VIA, sprzedawali identyczne
chipsety, tylko pod swoimi nazwami. Zgadnij, kto wygrał...
pozdro...
sprocket