Re: Celeron czy cos z Athlonow?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 13:33:29 MET DST

On Mon, 2 Sep 2002 11:35:10 +0200, "wbros200" <wbros200_at_gnutella.pl>
wrote:

>Z problemow jakie uzytkownikom dostarczaja systemy oparte na prockach AMD
Powiem krotko. Porzadnie zlozony komp na AMD nie sprawia zadnych
problemow. Jesli sie nie potrafi, albo kupuje najtansze graty to
pozniej sie placze, ale to samo dotyczy kompow na intelu.

>technologia chipsetu i plyta bardziej przyszlosciowa. AMD niedlugo wprowadza
Z ta przyszloscia to ja bym nie przesadzal.

>przyszlosc. Co prawda Celeron nie jest tak wydajny jak Athlon to jednak w
On nawet nie jest niejednokrotnie tak wydajny jak Duron. :-)

>kupuja ci ktorym zalezy na jakichstam "slupkach" w benchmarkach.
A moze to zamo powiedzmy o P4? ROTFL

Pozdrawiam
GLide