Re: Podkrecanie (podstawowe kwestie)

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 13:22:11 MET DST

"iNv" <inve_at_poczta.onet.plSPAM>, wrote in news:akvgtn$s8k$1_at_news.tpi.pl:

> Witam
> MSI K7T266 Pro2-A i Duron 650
> Do tej pory dzialalo to na 100Mhz x 6.5 cooler dziala na ponad 5000
> obrotow.

Bosze... uszy Cie nie zwiedly jeszcze? ;>

> Podkrecilem magistrale ze 100 do 108 co dalo mi 702 Mhz
> temperatura w zasadzie sie nie zwiekszyla (no, moze o 1 stopien ;))
> i tak sie zastnawiam ile jeszcze moge z tego duronka wycisnac?

IMO spokojnie powinien pojsc na FSB133MHz wtedy dzielnik dla PCI powinien
byc 1/4 a dla AGP 1/2.

> Czy takie podkrecanie magistrali jest bezpieczne zakladajac ze mnoznik
> na cpu jest (chyba) zablokowany?

Przy podkrecaniu magistrala, przy niestandardmowych taktowaniach jest taki
problem ze zmianiaja sie taktowania dla PCI oraz AGP. Przez co mozna
stracic dane na dysku albo zepsuc karte sieciowa (realtek).

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"