Re: Celeron czy cos z Athlonow?

Autor: Paweł 'Dziku' Spychalski (dziku_at_dzikie.net)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 11:42:50 MET DST

> Z problemow jakie uzytkownikom dostarczaja systemy oparte na prockach AMD
> radzilbym jednak platforme na intelu (socket 478+DDR) . Po pierwsze nowsza
> technologia chipsetu i plyta bardziej przyszlosciowa. AMD niedlugo
wprowadza
> nowe gniazdo wiec Socket 7 i tak idzie do lamusa i nie bedzie prockow na
> przyszlosc.

he he... śmieszny jesteś.....
Po pierwsze, z Athlonami nie ma problemów. Wszytsko działa jak powinno. A
jestem tego doskonałym przykładem. Tylko trzeba kupić coś lepszego od K7S5A
i zainstalować Win2K lub XP. Bo Win98/Me to nie jest system operacyjny. To
samo z resztą tyczy się Intelów.
Nowsza technologia chipsetu..... Może nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale
i845 to dość stary chipset. KT333 i KT400 to jakoś nowsze konstrukcje. Co do
przyszłościowości, to ja się wcale nie zdziwię jak Intel znów zmieni
Socket'a i wydyma userów.

A co do procków na przyszłość, to jeszcze trochę będą. Czy myślisz że AMD od
razu wypromuje Hammery??? Na początku będą to zabaweczki tak trochę
high-end, tymbardziej, że aby faktycznie pokazały swoją moc będą
potrzybowały 64-bitowego systemu operacyjnego.

A na koniec najlepsze: Athlon i Socket7. Kolego, ty chyba jakoś nie na
czasie jesteś. Na Socket7 to były Pentium MMX i K6. Nawet najnowsze K6-III
były już na czymś co sie nazywało Super Socket7. Athlony od dawien dawna są
na SocketA. Nigdy nie były na Socket7.

--
Pozdrawiam,
Paweł Spychalski aka Dziku