"Komputer Świat ekspert" - Pierwsze wrażenia

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 11:50:00 MET DST

Właśnie pojawił się w sprzedaży nowy magazyn komputerowy "Komputer Świat -
ekspert". Wygląda na to, że redakcja Axel Springer Polska postanowiła
uderzyć tym razem w rynek trochę bardziej zaawansowanych użytkowników. Mimo,
że pierwowzoru dla początkujących nie czytałem (choć parę egz. widziałem),
po tę propozycję sięgnąłem z ciekawości.

Na początek cena: 9,90 zł - przeginka totalna, chociaż w skład gazety
wchodzi CD (m.in. full wersja Partition Magic 5.0). Szata graficzna całkiem
ciekawa. Tematyka dość obszerna, choć wydaje mi się, że system ekspercki
tego pisma polega na łopatologicznej (sic!) metodzie opisu kilku
średnio-zaawansowanych programów. Do tego jakiś kurs Delphi, parę bzdetów o
linuxie, coś o odzyskiwaniu danych, sieciach, itp. Generalnie odrobina na
każdy temat, ale nic poważniej i szerzej. Na razie ledwo rzuciłem na to
okiem ale szybko doszedłem do wniosku, że słowo "ekspert" totalnie nie
pasuje do tego pisma. Moim zdaniem, to stanowczo propozycja dla
średniozaawansowanych użytkowników borykających się z problemami codziennej
pracy z pecetem. A łopatologiczny sposób przekazu treści mnie osobiście
przeraża.

Ale, żeby nie zapeszyć - w wolnym czasie przyjrzę się pisemku dokładniej.
Może dostrzegę inne pozytywne strony.

Czekam również na wasze opinie.

Pozdrawiam,
Sniper