Re: duze dyski i starsze plyty ?

Autor: sOnic (sonic_flood_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 22:51:32 MET DST

> FIC VA 503+, stosunkowo latwo dostac, bo byla dosc popularna w czasach
> swietnosci AMD K6 300-400.
> Po aktualizacji BIOS'u obsluguje dyski do 120 GB, sloty SIMM x4 oraz DIMM
> x2. Poza tym jak juz sugerowal inny przedmowca, kupujesz kontroler ATA 66
> za 40 zl na Allegro i podalczasz do starej plyty jaki dysk chcesz.

chyba jednak wole plyte byc moze mnie to taniej wyjdzie (nie wiem)
tylko ze fic 503+ jest chyba ciut za nowa i jeszcze sa za drogie...
dobre by bylo cos na pograniczu czyli jakas super plyta z czasow P166 ktora
obsluguje w miare duze dyski. Jesli chodzi o kontroler to nawet moglby byc i
ATA33 (jesli takie sa) bo te ATA66 sa srednio po 60 + 40-50 za totalnie
stary sprzet i wyniesie mnie prawie tyle co jakas "starsza" plytka z
prockiem.