Re: duze dyski i starsze plyty ?

Autor: Robert P. (zyx1_at_poczta.zonet.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 21:44:22 MET DST

Użytkownik "sOnic" <sonic_flood_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> chce zrobic "server" do sciagania filmow, na komputerze P133-200Mhz (lub
K6)
> i do tego plyta rowniez z tamtych czasow, ale z uzyciem dysku np. 40GB.
Czy
> te starsze plyty obsluza takie duze dyski? Pytam sie, bo mialem kompa
K6-200
> z plyta z '96 i moglem max wsadzic dysk 8,4GB, ale nie wiem czy to tyczy
sie
> wszyskich plyt czy tylko tej mojej (ktora swoja droga byla kiepska). Jaka
> plyta na SIMMach mogla by mi obsluzyc np. Bar 40GB? (czy w ogole instnieje
> cos takiego?)
>
> sonic
FIC VA 503+, stosunkowo latwo dostac, bo byla dosc popularna w czasach
swietnosci AMD K6 300-400.
Po aktualizacji BIOS'u obsluguje dyski do 120 GB, sloty SIMM x4 oraz DIMM
x2. Poza tym jak juz sugerowal inny przedmowca, kupujesz kontroler ATA 66
za 40 zl na Allegro i podalczasz do starej plyty jaki dysk chcesz.

Robert P.