Re: Pomozcie jaki detonator sciagnac do.....

Autor: RoB (iemand_at_pandora.be)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 20:53:02 MET DST

Mam tez karte MSI. Ostatnie detonatory nVidia pasuja do mojej. Z
doswiadczenia wiem, ze nie wszystkie detonatory dobrze pracuja z tymi
kartami.
Sprobuj najnowsze Nvidia. Jezeli bedziesz mial problemy to poprobuj ze
starszymi. Na stronie MSI masz drivery sprawdzane przez nich, przynajmniej
tak pisza. Najlepiej popatrz jaki masz numer na karcie, dalej szukaj po
numerze.