Re: Pomozcie jaki detonator sciagnac do.....

Autor: ob. PyT3K (pytek_at_langusta.net)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 20:44:03 MET DST

Wyzyskiwany przez kapitalistyczną burżuazję proletariusz "SEBCIO"
<sebastikantus_at_wp.pl>, w Mon, 26 Aug 2002 19:06:30 +0200 w pocie czoła
wytworzył posta o następującej treści:

>.....NVIDIA GeForce MX 420 nie jest oryginalny Nvidii tylko MSI
>i co mam sciagnac bo nawet niewiem jakie do tego pasoja (karte mam od
>dzisiaj)

Karty wyprodukowanej przez nVidię raczej nie kupisz:) Oni produkują
tylko chipsety. MSI ma zakupioną licencję od nVidii na możliwość
produkowania kart opartych na ich chipie. Nie można więc powiedzieć,
że jest to nieoryginalna karta nVidii. Ba! Jest to bardzo porządne
urządzenie, ponieważ wyprodukowane jest przez bardzo dobrą firmę. Co
do sterowników, poza tymi od MSI można się posłużyć referencyjnymi. Są
dobre do wszytskich kart począwszy od NO_NAME kończąc na Elsie:)

--
#include <iostream.h>
char autor[]={"ob. PyT3K"};