Re: WINxp,nowy komp,problemy

Autor: Marceliszpak (marceliszpak0_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 20:13:23 MET DST

Użytkownik "Pala" <p.a.l.a_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Sorry.Szczerze przyznam,ze nie przejrzalem nawet grupy,ale wybaczcie,bo
> dopiero co kompa nowego dostalem P4-1,8ghz a mialem wczesniej p133,wiec
> jestem strasznie podniecony i lekko wkurwiony za razem.
>
> Chcialem sobie przetestowac nowy sprzet.Niestety mam tylko quake 1 i
> virtua cop 2 oprocz xp na dysku.Ale one nie dzialaja.Wlacza sie.Cos tam
> nagle wyskoczy na niebieskim tle na caly ekran,ale tylko na ulamek
> sekundy i juz komp sie resetuje.Kumpel powiedzial mi przez telefon,ze
> jak mam home edition i polska wersje,to ona jest taka skopana i nawet
> [...]

Po pierwsze wgraj wszystkie łatki dostępne ze strony Windows Update,drugie-w
panelu sterowania-system-zaawansowane-uruchamianie i odzyskiwanie odznacz
automatyczny rozruch.Będziesz mogł zobaczyc co powoduje problem.Instalnij
stery od grafy,mozesz odpalic z polecenia uruchom dxdiag.Ogólnie jeśli
chodzi o XP to polecam Professional.Na tej stronie szukaj odpowiedzi
www.win2k.pl powodzenia.