WINxp,nowy komp,problemy

Autor: Pala (p.a.l.a_at_poczta.fm)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 18:40:00 MET DST

Sorry.Szczerze przyznam,ze nie przejrzalem nawet grupy,ale wybaczcie,bo
dopiero co kompa nowego dostalem P4-1,8ghz a mialem wczesniej p133,wiec
jestem strasznie podniecony i lekko wkurwiony za razem.

Chcialem sobie przetestowac nowy sprzet.Niestety mam tylko quake 1 i
virtua cop 2 oprocz xp na dysku.Ale one nie dzialaja.Wlacza sie.Cos tam
nagle wyskoczy na niebieskim tle na caly ekran,ale tylko na ulamek
sekundy i juz komp sie resetuje.Kumpel powiedzial mi przez telefon,ze
jak mam home edition i polska wersje,to ona jest taka skopana i nawet
jak zrobilem by symulowal tryb win95lub98 to i tak to nie bedzie
dzialac.

Co ja mam zrobic???Pomozecie?

W sumie moglbym wgrac win98,nawet rownolegle,ale chyba nie po to
wydalem tyle pieniazkow,zeby xp byl wcale nie uzywany,prawda?a
wydalem,bo komp jest na 'firme' i musze miec na fakturze dowod zakupu
oryg oprogr.

Wiem,ze to nie do konca raczej ta grupa,ale wiem,ze na pewno sie na tym
znacie i moze sie znajdzie ktos,kto odpowie???dzieki z gory

Pala