Re: Proszę o wycenę serwera i oprogram. do HomeBankingu.

Autor: e-gen (k735123_at_interia.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 16:52:35 MET DST

Użytkownik "Piotras" <maderap_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> I tak oto zło i występek musiały ustąpić przed atomową siłą Sebol
> Do HB wystarczy zwykły składak, zależy z jakiego banku jesteś taki system
> operacyjny, ja mam SCO na dell'u PIII 800, 128MB, HDD 20GB styka z palcem
> d...

No to uzupełniam:
-2 lata gwarancji
-licencja za system HB (obejmuje także nielimitowaną licencję na System
Obsługi Klienta HB) ->>1500,-
-instalacja systemu w banku ->> koszty dojazdu + czas pracy
-instalacja systemu i szkolenie u klienta ->>200,- + koszty dojazdu
-miesięczna opłata eksploatacyjna systemu HB (obejmuje nowe wersje
systemu,pomoc w admin.systemem, konsultacje tel.) ->> od 70,- do 50,- za
każdego klienta (zależnie od liczby klientów)

System księgowy SABA

Pzdr