Odp: Darmowy anty-bootwirus

Autor: wbros200 (wbros200_at_gnutella.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 17:08:39 MET DST

Użytkownik Piotr Gałuszkiewicz <pkg_at_poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:akdbua$t23$1_at_news.onet.pl...
> Darmowy anty-bootwirus
>
> Poszukuje darmowego (albo tani shareware) antywirusa,
> ktory zabezpiecza kompa przed wirusami bootsektora (wystarczy mi tylko
to).
> Nawet nie musi ich rozrozniac byle by jakos monitorowal i wykrywal ze cos
> sie zagniezdzilo w bootsektorze ale jednoczesnie zeby nie wykryl jako
wirusa
> jakiegos "zdrowego" bootsektora np. z jakiegos bootmanagera
> (wymagane minimum inteligencji przy rozpoznaniu bootsektora).
> Przeszukalem juz kilkadziesiat linkow do programow antywirusowych
> [...]

powiem szczerze ze chyba od 96-tego roku nie spotkalem ani jednego wirusa
bootsektorowego
ostatnio widziany : Quandary - psuje kontrolery ide czyli zmusza do pracy w
trybie rzeczywistym
a chyba wystarczajace rozwiazanie jest w biosie Antivirus-Protection.