Jaki optymalny komplecik plyta+proc...

Autor: Tomasz Sz. (_at_interia.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 13:32:30 MET DST

Chcialbym zmienic w koncu wysluzonego (ale w wysmienitej formie :-)
Abita BH6 rev.1.01 + C800 na przejsciowce + SDRAM 2x128MB
na cos oscylujacego wokol proca 1700-1800.
W zwiazku z tym pytanko jak w temacie, co sie teraz kupuje :-)
bo jakis czas nie siedzialem w temacie no i teraz problem mam,
co wychodzi cenowo/wydajnosciowo optymalnie ?
Po sprzedaniu powyzszego nie chcialbym dokladac wiecej
jak 800-1000 zlociszy (plyta+proc+DDR)
Zastosowanie raczej szerokie, troche biuro, troche gry, net,
czyli wszystkiego po trochu. Nie bawie sie raczej w podkrecanie.
Zalezy mi na stabilnosci ogolnie rozumianej. Wskazane ATA133 i USB 2.0.

BTW ile mozna wolac za powyzszy komplet, bo wogole
nie mam pojecia ile taki zestawik moze byc teraz wart na wtornym.

Jak myslicie o ile i jak szybko moga spasc ceny wyzszych Athlonow XP
w Polsce po wrzesniowej premierze nowego AMDka ?
(nie wiem czy sie wstrzymac z zakupami :-) )

--
Z pozdrowieniami,