Re: Bezwzrokowe pisanie na klawiaturze - program do nauki

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 13:06:34 MET DST

Użytkownik "Robert Szczygiel" napisał:

> Tak. I jeszcze uczył tej maniery wstawiania 2 spacji po kropce. :)
> Ciężko się potem tego pozbyć. ;)

Ale to było tylko w jakiejś jego wczesnej wersji. Była do tego jakaś
poprawka.

> Gratuluje wytrwałości. :)

Wiesz, jak się chodziło do postawówki, czy (nie pamiętam) liceum, to wolnego
czasu było aż zanadto. Teraz cieszę się, że zdobyłem się na takie
poświęcenie. Moim zdaniem super przydatna umiejętność. A z innej strony
(jeśli gratulujesz mi wytrwałości pracy z tym programem): Typing Tutor był
wtedy na rynku jedynym softem do takich rzeczy. Potem pojawiła się polska
"Maszynistka".

> Pewnie po angielsku... (przecież klawiatura "qwerty" jest
> optymializowana pod angielski).

Jasne, że po angielsku. Celowo użyłem tego porównania, żeby pokazać jaką
można uzyskać przewagę pisząc w tym języku. Moim zdaniem ja osiągnąłem już
kres swoich zdolności manualnych - tzn. szybciej nawet nie potrafię stukać
palcami w puste biurko, więc pisząć po polsku - piszę wolniej.

> Konczę, bo robi się coraz bardziej NTG. (a może od początku tak było?

OK, EOT.

Pozdrawiam,
Sniper