Re: Bezwzrokowe pisanie na klawiaturze - program do nauki

Autor: Robert Szczygiel (RobTM_at_fake.addr.ess)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 11:31:39 MET DST

matryc wrote:
> ten program nauczy Cię pisania 10 palcami, ze średnim wynikiem 150 znm przy
> około 1-2% błędu.

tak z ciekawości: jakie klawisze naciskasz kciukami? (poza spacją)

Ja uczyłem się w dosyć zamierzchłych czasach Typing Tutor'em (nie jest
to najlepsze narzędzie. :-)) ) Przygotuj się jednak, że żeby uzyskać
rozsądne rezultaty bedziesz musiał poświęcić kilkadziesiąt godzin. I
jeszcze jedna uwaga: zupełnie inaczej pisze się np. po angielsku i po
polsku (inne sekwencje liter), więc lepiej wybrać program uczący w
języku, którego masz zamiar używać (przesiadka jest oczywiści możliwa,
ale przyzwyczajenie się do nowego języka trochę kosztuje).

RobTM:)

--
Upsss! Wyciąłem sygnaturkę!
-- http://3226865153/~szczygie --