Re: Bezwzrokowe pisanie na klawiaturze - program do nauki

Autor: matryc (matryc_at_msn.com)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 23:49:24 MET DST

> Nigdy zadnego programu nie uzywalem ale jakos wiele lat praktyki z
> komputerami sprawily ze w zasadzie nie potrzebuje na nia patrzec wogole
> swoja droga uzywam do pisania nie wiecej jak 4 palcow

odpal sobie accutype, włącz sobie test szybkości pisania i wymiękniesz na
starcie...

ten program nauczy Cię pisania 10 palcami, ze średnim wynikiem 150 znm przy
około 1-2% błędu.
polecam sobie najpierw zobaczyć program, a potem chwalić się swoimi
osiągami.
poza tym moge się założyć ze spoglądasz sobie na klawiature podczas pisania,
a to o to chodzi żeby nie oderwać wzroku od monitora, nawet podczas pisania
znaków specjalnych.

Jako bardzo dobre ćwiczenie polecam:
-zgasić światło w pokoju (w nocy) i włączyć jakiegoś czata...

wcale nie przecze że się wyśmienicie nauczyłeś się pisać sam, ale też tak
myślałem dopóki nie zobaczyłem mojej statystyki z programu... wtedy nie jest
aż tak pięknie... a prawde mówiąc kilka lat przed komputerem nie dało mi
tyle co 3 tygodnie a accutype... oczywiście chodzi o bezwzrokowe pisanie na
klawiaturze... :)

--
Pozdrawiam
matryc