Monitor i kabel

Autor: Artur (skuti_at_polbox.com)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 10:33:58 MET DST

Witam,

Kiedys juz pisalem na ten temat, ale minely 3 miechy i monitor nie dziala.
Chodzi o to , ze:
mam dosc stary model 14 calowego monitora Hyundai DeluxScan 14S. Jakis czas
temu zgubilem kabel monitor - comp. Kupilem nowy, ale po podlaczeniu na
monitorze widze paski. Kupilem drugi, to samo. Myslalem, ze to cos z
monitorem, ale zeby sie upewnic to sprawdzilem na kabelku z oryginalnego
zestawu HP. I dzialalo!! Niestety z przyczyn formalnych nie moge tego
kabelka porzyczyc/wziac, ani "zdjac" z niego schemat. I tu pytanko/prosba do
grupowiczow: Czy kable do monitora z przed 6 lat sa inne niz te teraz?? Czy
ktos moze mi podrzucic schemacik dla kabla dla mojego monitora, tak bym mogl
go w koncu uruchomic?

Dziekuje za ewentualna pomoc
pozdrawiam
Artur